למה ומתי נשכור מנהל כספים
בעלי עסקים נאבקים לעיתים קרובות עם ההחלטה לשכור מנהל כספים .
האם העסק יכול להרשות לעצמו את ההוצאה הזו ?
בואו ונבחן את התפקיד שלו וכיצד יוכל לעזור בעסק שלכם .
למעשה מנהל כספים הוא אחראי ישירות על ניהול כספים בעסק , על תזרים מזומנים , הוא הופך להיות חלק חיוני בעסק , הוא ידע מתי לשלם לספקים , לפקוח עין ולהתחקות אחר המכירות , מונע איחור בתשלומי המיסים , יעקוב אחר שעות העבודה של העובדים וידאג לשלם בזמן את משכורתם ואת ההפרשות הסוציאליות , יבקר את הרישומים בספרים , ידאג לישיבות מסודרות עם ההנהלה והבעלים לדון במצבו הכספי של העסק מדי רבעון , דואג להוצאת הדוחות הכספיים במועד לביקורת רואה החשבון של העסק .
יודע לאתר מלכודות כספיים ואף הזדמנויות כספיות לצבירת רווח בעסק .
הצגת הנתונים באופן אובייקטיבי לבעלי העסק וכך מתוך ידיעת המספרים מתקיימת עמדת הכוח לקבלת החלטות עסקיות .
לא משנה עסק גדול או קטן ישנם כול הזמן שינויים בחוקי המס ובחוקי העבודה , מנהל הכספים חייב להיות ער להם בעבודתו הרציפה ( רואה החשבון יושב במשרדו אי שם ) ולכן הוא יוזם ישיבות מסודרות מול רואה החשבון של העסק ומהווה חוליית הקישור החשבונאית והכספית של העסק עם רואה החשבון .
קשה בעולמנו לתכנן את העתיד בלי לדעת את עובדות היום ולכן מנהלי כספים יוכלו לספק תמונת מצב נוכחית של העסק יחד עם תחזיות ואפשריות העסק בעתיד .
באמצעות ניתוח פיננסי ישנה יכולת ליצור מודל חיזוי כולל אינדיקטורים של איתור בעיות .
כול אלו הם כלים לניתוח , סיקור של רווחיות , הון חוזר , התייעלות , חיסכון בעלויות וחלילה פשיטת רגל .
אין ספק שיש בהם יכולת למינוף העסק .
במשרד שלנו מנהל כספים הוא חלק בלתי נפרד מהשרות שלנו ללקוחותינו .
מתאים לעסקים ממחזור חודשי 400000 ₪