למה ומתי נשכור מנהל כספים

בעלי עסקים נאבקים לעיתים קרובות עם ההחלטה לשכור מנהל כספים .

האם העסק יכול להרשות לעצמו את ההוצאה הזו ?

בואו ונבחן את התפקיד שלו וכיצד יוכל לעזור בעסק שלכם .

למעשה מנהל כספים הוא אחראי ישירות על ניהול כספים בעסק , על תזרים מזומנים , הוא הופך להיות חלק חיוני בעסק , הוא ידע מתי לשלם לספקים , לפקוח עין ולהתחקות אחר המכירות , מונע איחור בתשלומי המיסים , יעקוב אחר שעות העבודה של העובדים וידאג לשלם בזמן את משכורתם ואת ההפרשות הסוציאליות , יבקר את הרישומים בספרים , ידאג לישיבות מסודרות עם ההנהלה והבעלים לדון במצבו הכספי של העסק מדי רבעון , דואג להוצאת הדוחות הכספיים במועד לביקורת רואה החשבון של העסק .

יודע לאתר מלכודות כספיים ואף הזדמנויות כספיות לצבירת רווח בעסק .

הצגת הנתונים באופן אובייקטיבי לבעלי העסק וכך מתוך ידיעת המספרים מתקיימת עמדת הכוח לקבלת החלטות עסקיות .

לא משנה עסק גדול או קטן ישנם כול הזמן שינויים בחוקי המס ובחוקי העבודה , מנהל הכספים חייב להיות ער להם בעבודתו הרציפה ( רואה החשבון יושב במשרדו אי שם ) ולכן הוא יוזם ישיבות מסודרות מול רואה החשבון של העסק ומהווה חוליית הקישור החשבונאית והכספית של העסק עם רואה החשבון .

קשה בעולמנו לתכנן את העתיד בלי לדעת את עובדות היום ולכן מנהלי כספים יוכלו לספק תמונת מצב נוכחית של העסק יחד עם תחזיות ואפשריות העסק בעתיד .

באמצעות ניתוח פיננסי ישנה יכולת ליצור מודל חיזוי כולל אינדיקטורים של איתור בעיות .

כול אלו הם כלים לניתוח , סיקור של רווחיות , הון חוזר , התייעלות , חיסכון בעלויות וחלילה פשיטת רגל .

אין ספק שיש בהם יכולת למינוף העסק .

במשרד שלנו מנהל כספים הוא חלק בלתי נפרד מהשרות שלנו ללקוחותינו .

מתאים לעסקים ממחזור חודשי 400000 ₪