להפריח דשא במדבר

להפריח דשא במדברכשהתחלתי להתמודד עם הענף שאני עוסק בו חשבונאות, מיסוי וליווי פיננסי תמיד חשבתי שזה כמו “להפריח דשא במדבר” משעמם מאד ומאתגר מאידך. חשבתי שאין לי מה לחדש ושלא אוכל לעניין את קוראי.

מרגע ההחלטה עם הזמן חקרתי, קראתי למדתי ואט אט צצו התובנות כשיידעתי מה לשאול את עצמי ולהלן כמה מהן :

  • מה מבקש הקהל שלי, אילו שאלות הוא מפנה אלי, באילו נושאים ומה עמדותיו לגבי השירותים שלי.
  • היכן מבקר הקהל שלי לצורך מציאת מידע ושאילת שאלות בתחומים שבהם אני עוסק? בבלוג, בפייסבוק, בפורום מסוים, בטויטר, ניוזלטר וכו’.
  • התחלתי לחקור את הלקוחות שלי, אלו שאלות בוערות בתחום שלי שבהם הלקוחות מחפשים מידע ושואלים את השאלות? באילו בעיות מבקשים פתרונות שאני יכול לספק? זה החומר שעליו אני מבסס את הכתיבה.
  • תמיד אני חוזר להתחלה לשליחות שלי למה אני עוסק במה שאני עוסק? מה הניע אותי לזה? למה ישנו הצורך לכתוב על תחום זה והאם כתיבה יכולה לתרום, להעיר ולהדליק אור במקומות אפלים.
  • אין ספק שבמהלך עבודתי וכתיבתי ערכתי ראיונות וניתוחי מקרים ודוגמאות מהחיים האמתיים שנתנו לי השראה וכיוון.
  • לקוחות רבים מידי לא יודעים שהם צריכים משהו רק בגלל שהם אינם מודעים ולכך שהוא קיים וזה תפקידי.
  • אין ספק שבכול יום אבדוק את עצמי מול קהל קוראי לחקור מה שכותבים מתחרי לצורך למידה ושיפור.
  • המטרה היא לומר לכם שאפשר לשבור את הסטטיסטיקה שפורסמה בכל מדיה אפשרית ש- 43000 עסקים קטנים סוגרים את עסקיהם מדי שנה.
  • מי קבע שאני ואתה או את נמצאים בסטטיסטיקה אם אנחנו ערוכים לזה נכון .

התקשרו וקבלו עצה ללא שום התחייבות!